کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735681477 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316312 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

شیوه نامگذاری نسخه های مختلف اندروید استودیو تغییر کرد

به گزارش سافت گذر، اندروید استودیو انتخاب اول برنامه نویسان و تولیدکنندگان نرم افزارهای اندرویدی است. گوگل مدام برای این نرم افزار آپدیت منتشر می کند تا هم به امکانات آن بیفزاید و هم باگ های آن را از بین ببرد. تقریباً دو ماه قبل، نسخه 4.1 این برنامه منتشر شد و در حال حاضر ورژن 4.1.1 پایدارترین مورد است. گوگل همچنین، از دیروز آزمایش نسخه 4.2 اندروید استودیو را در مرحله بتا آغاز کرده است.

گوگل اندروید برنامه نویسی اندروید استودیو برنامه نویسی اندروید

حالا ورژن جدیدی با اسم رمز اندروید استودیو Arctic Fox در مرحله آزمایشی عرضه شده که شماره آن 2020.3.1 می باشد حال آنکه اگر قرار بود بر اساس همان سیستم پیشین نامگذاری گردد، می بایست اندروید 4.3 شناخته شود.

شیوه نامگذاری جدید به توسعه دهندگان کمک خواهد کرد راحت تر متوجه شوند فلان نسخه از اندروید استودیو در چه سالی منتشر شده است. این ورژن همچنین، به IntelliJ IDEA که سیستم تولید نرم افزار اندرویدی بر پایه آن تولید شده، اشاره ای دارد. در نهایت، پلاگین Android Gradle هم حالا پاک و به جای آن AGP 7.0.0-alpha01 قرار داده شده است.

با این اوصاف، فرمول نامگذاری نسخه های اندروید استودیو به این شرح است: سال IntelliJ، نسخه IntelliJ و نسخه اصلی خودِ اندروید استودیو. این یعنی اسم کامل ورژن جدید ابزار تولید نرم افزارهای اندرویدی Android Studio Arctic Fox (2020.3.1) Canary 1 می باشد.

با این شیوه نامگذاری، گوگل در حال استفاده از اسامی حیوانات برای اسم رمز نسخه های مختلف اندروید استودیو می باشد که با هر آپدیت تغییر خواهد کرد. گوگل امیدوارست این شیوه شناسایی ورژن ها را آسان تر کند؛ کاری که پیش از این با نسخه های مختلف اندروید انجام می شد ولی امسال دیگر ادامه نیافت.

از جمله امکاناتی که همراه با اندروید استودیو Arctic Fox منتشر شده اند می توانیم به حذف 200 باگ، اضافه شدن Jetpack Compose و ابزار Layout Validation اشاره کنیم که به توسعه دهندگان اجازه می دهد ببینند نرم افزارهایی که تولید کرده اند در حالات مختلف چگونه اجرا می شوند. دیگر ویژگی اختصاصی macOS هم آن است که حالا برنامه نویسان می توانند دستگاه های دارای اندروید 11 را با وای فای جفت کنند. این قابلیت به زودی به سایر سیستم عامل ها نیز می رسد. گوگل در نهایت نسبت به این اتفاق هشدار داده که:«« پیشنهاد می کنیم از آخرین نسخه اندروید استودیو استفاده کنید تا به جدیدترین ویژگی ها و پیشرفت ها دسترسی داشته باشید. برای اینکه به روز بودن آسان تر باشد، ما پلاگین Android Gradle را از اندروید استودیو جدا کرده ایم. نکته مهمی که باید به خاطر بسپارید این است که با این آپدیت، تغییری در نحوه ساخت اپلیکیشن ها هنگام به روزرسانی اندروید استودیو به وجود نخواهد آمد. بر این اساس، فرآیند ساخت نرم افزار تغییر کرده و مجموعه های APK توسط نسخه AGP تعیین می شود. بنابراین می توانید حتی دیرتر از موعد لازم اندروید استودیو را آپدیت کنید زیرا AGP را می توان به صورت جداگانه به روز کرد. در نهایت، با این سیستم جدید، راحت تر از گذشته قادر خواهید بود نسخه های پایدار و پیش نمایش اندروید استودیو را به صورت همزمان اجرا کنید و لازمه انجام این کار هم به روز بودن AGP می باشد»».

برای نرم افزارهای حساس و کاربردی، به شدت پیشنهاد می کنیم که حتماً از نسخه پایدار اندروید استودیو استفاده نمایید اما اگر می خواهید از امکانات تازه این برنامه بهره ببرید، می توانید نسخه های آزمایشی و بتا آن را از اینجا دانلود کنید.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48142 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/09/13 تعداد مشاهده: 2723
سافت گذر